דלג לתוכן
אתר זה לא תומך בגרסאות ישנות של אינטרנט אקספלורר
מומלץ להשתמש בדפדפן גוגל כרום או פיירפוקס מוזילה
(או באינטרנט אקספלורר / edge עדכני)

אתרי וורדפרס בהתאמה אישית

אתרי וורדפרס - נוח, קל, יעיל ומאוד נפוץ

רוב האתרים שאנו בונים מבוססים על מערכת הניהול וורדפרס שהיא מערכת ניהול תוכן הפופולרית ביותר בעולם (כמעט 30 אחוז מכל האתרים ברשת). באמצעות וורדפרס ניתן לבנות טווח רחב מאוד של אתרים מסוגים, גדלים וייעודים שונים.

אנחנו מתמחים בוורדפרס ברמה של כתיבת קוד לתוספי מערכת ולתבניות-עיצוב.  רמת ההתמחות שלנו בקוד שבונה את המערכת ואת תוספי המערכת ותבניות העיצוב מאפשרת לנו לתת שרות ברמה גבוהה - גם כשמדובר בבניית אתרי תדמית פשוטים, וגם כשמדובר בהתאמה ספציפית של מרכיבים תיפקודיים ועיצוביים לאתר יעודי כלשהו. אנחנו בונים לכל אתר את התבנית המיוחדת לו ולא משתמשים בתבניות עיצוב מוכנות שניתן למצוא באינטרנט.

בעבר התמחנו גם בבניית אתרי ג'ומלה ודרופל שגם הן מערכות מבוססות קוד פתוח (פתוחות לשימוש ולהרחבה ללא תשלום) אולם כיום אנו בונים כמעט רק אתרי וורדפרס משום שהגענו למסקנה שזו הבחירה הנכונה לרוב הלקוחות - וזאת מכמה סיבות משמעותיות:

1. בעל האתר חופשי מתלות בבונה האתר (תמיד ניתן למצוא בעל מקצוע שמתמחה בוורדפרס - לשידרוג  או לעבודת תחזוקה באתר).
2. קל לנהל ולערוך תכנים לבד באתרי וורדפרס.
3. קל לתחזק את וורדפרס לבד (גיבויים, עדכוני מערכת ועדכוני תוספי מערכת).

אתרים מותאמים לגלישה ממכשירים ניידים

האתרים שאנו בונים הם רספונסיביים ומותאמים לגלישה ממכשירים ניידים. דבר זה חשוב ביותר להצלחת האתר והוא מהווה מרכיב משמעותי בקביעת דירוג דפי האתר בתוצאות חיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

אחוזי הגלישה ממכשירים ניידים עולים בהתמדה ומי שהאתר שלו לא מותאם לגלישה ממכשירים ניידים פשוט מפסיד חשיפה משמעותית ולקוחות פוטנציאליים רבים.

הכנה לקידום במנועי חיפוש (SEO)

קידום אתר מתחיל קודם כל בבניה נכונה של האתר. אנחנו מקפידים לבנות כל אתר לפי הכללים של התאמה למנועי חיפוש (SEO). למשל: כתובות URL קריאות, הכנת מפת xml דינאמית למנועי חיפוש, כותרת אחת בלבד מסוג h1 בכל עמוד, תגיות מטא (תגית כותרת, תגית תיאור, תגית גירסה קנונית וכד').

הקפדה על כללים אלה ואחרים מאפשרת למנועי החיפוש "להבין" טוב יותר את מבנה האתר ותכניו ולמפות כל דף ודף באתר בצורה יעילה ביותר.

דבר זה מהווה בסיס לקידום טבעי של האתר בתוצאות חיפוש בגוגל ומנועי חיפוש אחרים ומאפשר בניית מסעי פרסום מוצלחים.

אתרים ללא דמי ניהול חודשיים

תחזוקה שוטפת של האתרים שאנו בונים היא משהו מאוד מינימלי שקל ללמוד לעשות לבד.

לדעתנו, אין הצדקה לדמי השימוש החודשיים שחברות רבות גובות עבור תחזוקת האתר.

אנחנו לא לוקחים דמי ניהול חודשיים לתחזוקת האתר אלא מלמדים את בעל האתר או מישהו מטעמו לתחזק את האתר בעצמו.

התשלום החודשי היחידי הוא עבור חשבון אירוח האתר, תשלום זה שבדרך כלל נמצא בטווח של 10 עד 20 שח לחודש, משולם ישירות לחברת האירוח בה מאוחסן האתר.
פרט לכך יש תשלום שנתי על שם הדומיין וגם הוא מועבר ישירות לחברה בה רשום הדומיין.

שליטה מלאה על האתר בידי הלקוח

האם נתקלתם כבר במישהו שרצה להעביר את האתר שלו לחשבון איחסון אחר וגילה לפתע ששם הדומיין שלו לא בבעלותו? או במישהו שבנה אתר ב wix או בחברה דומה וכאשר רצה להעביר את האתר לאירוח בחברה אחרת גילה שהוא צריך לבנות את כל האתר מחדש?

אנחנו ניתקלנו בהרבה מיקרים כאלה ולכן חשוב לנו שאצלנו זה לא יקרה. אצלנו השליטה על האתר בידי בעל האתר.

אנחנו מקפידים על כך שגם שם הדומיין וגם חשבון האיחסון בחברת אירוח אתרים יהיו בבעלות הלקוח ולא בבעלותנו, ומערכות הניהול בהן אנו משתמשים הן גם חינמיות וגם ידועות מאוד ולכן תמיד ניתן למצוא בקלות בעלי מקצוע המכירים היטב את המערכת בה נבנה האתר.

מרכיבי תוכן מגוונים בכל דף באתר

בכל דף ודף בכל אתר שאנו בונים קיימת אפשרות לשלב בקלות (פרט לטקסט הראשי של הדף) אחד או יותר מהמרכיבים הבאים:

  1. תמונה ראשית
  2. קטע וידאו ראשי
  3. סליידר של תמונות מתחלפות
  4. גלריית תמונות
  5. גלריית קטעי וידאו (יוטיוב)
  6. רשימת אקורדיאון (שאלות ותשובות, כותרות וטקסט).
  7. טופס יצירת קשר

עריכת תכנים קלה ופשוטה

האתרים שאנו בונים מבוססים על מערכות ניהול תוכן ידידותיות למשתמש. מערכות אלה מאפשרות כניסה לאיזור ניהול בו ניתן לערוך את תכני האתר בקלות.

ניתן ליצור דפים חדשים, לערוך בהם שינויים (או להסירם) כמו שיוצרים מסמכי טקסט במחשב.

ניתן גם להוסיף למערכת הניהול בעלי תפקידים שונים כמו "עורך", "כתב" וכד' וליצור הרשאות ספציפיות שונות לבעלי תפקידים שונים ואף ליצור נהלי פירסום ועידכון תכנים.

ניהול תכנים בכמה שפות

בכל אתר שאנו בונים כלולה אפשרות לניהול תכנים בכמה שפות. זאת אומרת שניתן לקשר כל דף לגרסה המקבילה שלו בשפה אחרת. כמובן שבעל האתר אחראי לתרגום והכנסת התכנים המתורגמים. המערכת מספקת לו את התשתית לניהול נוח וקל של גרסאות תכנים בכמה שפות.

משום שוורדפרס מגיעה ללא תמיכה בריבוי שפות באתר אחד, ומשום שהתוספים החיצוניים לריבוי שפות באתרי וורדפרס גורמים לא אחת לסירבול והאטת טעינת הדפים, פיתחנו בעצמנו מרכיב המאפשר ניהול תכנים ב 2-3 שפות.

המרכיב זהשפיתחנו משתלב במערכת מבלי להכביד עליה ומבלי לפגוע ביעילותה משום שהוא כולל רק את המרכיבים הדרושים ליצירת דפי תרגום מקבילים וקישור בינהם. דבר זה מהווה יתרון על התוספים הקיימים בתחום, אשר לרוב מנסים לכסות את כל האפשרויות והגישות ליצירת אתרים רב לשוניים ולכן, בדרך כלל, מעמיסים על המערכת הרבה קוד שלא כל אתר רב לשוני צריך.

התמחות בכתיבת קוד לתבניות עיצוב

אנחנו מתמחים בשני סוגים של כתיבת תבנית-עיצוב/ערכת-נושא ייחודית לאתר. האחד הוא יישום מדוייק של עיצוב שיצר מעצב - בדרך כלל לפי תרשימים או תמונות והוראות כתובות. הסוג השני הוא הכנת תבנית לפי רעיונות ומרכיבי עיצוב שהלקוח בוחר בעצמו מתוך דוגמאות של תבניות עיצוב ואתרים שונים. בשני המקרים אנחנו מקפידים כמובן על יישום העיצוב לפי מבנה רספונסיבי של האתר.

ערכות נושא/תבניות עיצוב (themes):
לכל מערכות ניהול התוכן החינמיות הנפוצות ניתן להשיג תבניות-עיצוב/ערכות נושא מוכנות מראש. קיים מבחר של תבניות חינמיות ומבחר גדול של תבניות לקניה. מקובל לחשוב שבניית אתר עם תבנית עיצוב מוכנה מראש הוא הדבר הזול והפשוט ביותר אולם צריך להבין כי הדבר נכון רק כאשר מוכנים לקבל בצורה מלאה את המגבלות של תכולת התבנית המוכנה מראש. אמנם, בהתאם למורכבות התבנית הנבחרת, ניתן לערוך שינויים בניראות האתר אולם במקרים רבים, כשמדובר בשינויים החורגים ממה שהתבנית מאפשרת, עדיף לבנות תבנית מיוחדת לאתר מאשר לעשות שינויים משמעותיים בתבנית מוכנה מראש.

התאמת אתרים קיימים לגלישה ממכשירים ניידים

הידע והנסיון שלנו ביישום עיצוב ייעודי באתר ובבניית תבניות-עיצוב/ערכות-נושא, מאפשר לנו להתמודד עם משימת ההתאמה של אתר קיים לגלישה ממכשירים ניידים בצורה יעילה ונכונה. הדבר אמור לגבי כל סוגי האתרים ובמיוחד לגבי אתרים המושתתים על המערכות המוזכרות לעיל - וורדפרס, ג'ומלה, ודרופל.

בעלי אתרים שניבנו בצורה שאינה מותאמת לגלישה ממכשירים ניידים מודעים יותר ויותר לחשיבות העולה שיש לנושא ושוקלים דרכים שונות לפתור את הבעיה. במיקרים רבים הם עומדים בפני קושי משמעותי - במיוחד באתרים שצברו תכנים ומשתמשים רשומים רבים עם השנים או באתרים שניבנו בגירסאות ישנות מאוד של מערכות ניהול תוכן.

אם יש בבעלותכם אתר ישן שאינו מותאם לגלישה ממכשירים ניידים אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר להתאמת האתר לגלישה מניידים ו/או לשידרוג האתר לגרסה עדכנית יותר של המערכת בה נבנה.